I like

Oj kl tickar iväg som vanligt på kvällarna ;) Men det gör inget, jag unnar mej lite tid för jag börjar inte förens 14.30 i morgon =)

Idag då!
Har städat, tvättat, pysslat, skurat heela badrummet, diskat.. you name it =) har varit så huslig så=)
Fast de tycker jag att jag brukar vara ;)
Den som gifter sig med mig kan va lycklig hahaha. skämta :P
Vill ju inte äns gifta mej ;)

Har även hunnit med lite plugg!
Fick ju energi piller av helen i går och den verkar ju massa bra =) ska gå köpa egna för denna energi som ja haft i dag va längesen jag hade ;)

Nu på kvällen har jag kollat på tjenare kungen va längesen jag såg den =) så va bara tvungen att ladda hem den och nu kommer väl den riktiga anledningen till att jag ville se den igen:P
joel kinnaman är ju med i den hihi.,. visst en vädigt ung joel men vem gillar inte lammkött *hahaha*



Fick brev hem häromdagen. Klassåterträff för oss som gick ut 9:an för 10 år sen!!
OMG 10 år sen??!!
Ja jag säger det igen, vart tar alla år vägen :P
Gammal tant nu typ :)

Iallfall: förut så har alla skolor fått gått tillsammans. Men i år så ska vi delas upp.
Vi är sammanlagt 5 skolar tror ja de är?
Iallafall så blir det ryd,stöpen och erikstal som har den 27:e mars
och Helena och Vasa den 13:e Mars
detta suuuuger!! Man har ju kompisar på andra skolar som man vill träffa ju, så detta va inte alls kul att höra.

Prata med sofia förut, en gammal kompis i min klass ( umgås tyvärr inte längre) men pratar ändå liksom. och vi ska iallafall gå, så nu måste vi se till så alla andra går oxå =) så vi inte kommer själva hahaha :P
ja jag berättar senare när de blir aktuell hur de blir =) men gå ska jag nog iallafall =)

Mija skicka över en låt med Keri Hilson förut.. looove it =) den har nog spelats hela dagen





Har känt i dag att jag börjat få lite små ont i mitt knä igen och nu på kvällen har de blivit värre =(
( En gammal skada) och den kommer från och till.. ibland ofta och ibland kommer de inte på flera år!
Inte läge för det nu känner jag! Hoppas jag vaknar upp utan smärta i morgon iallafall!!

 Iallafall. Hoppas eran dag vrit bra?

ska avrunda här känner jag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, visst suger det verkligen att vi inte har klassträffen samtidigt!! Men de känns som man kommer ångra sig om man inte går... puss

2010-01-14 | 08:42:36
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Jag fick också hem en sån inbjudan men för mig är det FEMTON år sen - Oh my god - jag är gammal!!! ;)



Vi ska ses den 20:e mars och jag tror jag ska gå, enda kruxet är att jag landar från Thailand samma dag - jag kommer att vara helt slut av jetlag! :)



Puss på dig!

2010-01-14 | 12:02:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: D i v a

Oh, tack fina du :) men du vet väl att man är inte äldre än vad man vill vara ! :) OH, ja. Jag har kännt det, tror vi hade haft SUPER kul ihop :) ! haha. Crazy :) !! Kramar

2010-01-14 | 12:46:47
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: madde

haha.. ja va oxå tvungen å ladda ner tjenare kungen... blir lite klurit å få peter å kika på den bara..haha.. va äre för energi piller, låter mycket inressant :-)

2010-01-14 | 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: