Lördag.

Godmorgon.. japps det e godmorgon för mej. vakna vid 13.10 i dag *tsss*
Men la mej typ 5 i morses så är väl inte så konstigt att ja sover sålänge ;)

Lördag i dag då.
Vakna upp och kände mig lite små förkyld, täpt i näsan.. suck!!!
Ska strax laga lite mat tror jag.. blir ingen frukost utan går direkt på lunch :P


I går va jag hemma hos päronen på kvällen och vi gjorde varma smörgåsar och kika på let´s dance och drack lite vin =)
så mysigt så=)

När jag kom hem så fortsatte jag dricka vin ;) så blev allt lite små lullig *tsss*

Va på stan på dagen med johanna<3 vi kika lite och sen en mysig fika på pims med massa prat om allt och inget =)
va även och köpte mina skor i går *sååås nygga*




Lördag i dag allstå och vad ska man hitta på?? just nu e jag väldigt seg, men seg kommer man ju inte va hela dagen *hihi*

Näe ärligt så hade jag inte mycket att skriva i dag. men uppdaterar kanske senare sen =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: