godmorgon.

godmorgon på er =)

vakna för ca 40 min sen av att mamma ringde.. Skulle komma förbi med lite grejer och sen säga hejdå.
Hon o pappa ska iväg på en liten semester och sen ska mamma till norge.

Gick ju o la mej 5 i morses, så va ju inte allt för pigg efter 5 timmar sömn haha.. Försökte somna om..men hepps de gick inte..
så de va bara att gå upp o starta dagen ;)

I går hade jag en heldag med fina helen <3 och hennes twins!
Först var vi i hjo och kolla lite och tog en mysig fika vid vattnet, uunderbart!
Va en aning kallt i går ( höst typ)
sen åkte vi tillbaka till skövde o tog ett stög på stan så helen fick shoppa lite som hon behövde =)
Riktigt härlig dag med andra ord <3

sen på kvällen fick ja äääntligen träffa babe.. nästan 3 veckor sist.. Så blir de när människan inte varit i skövde.
så det blev massa godis, chips, cola ja ju name it och en film.


idag har man lite dåligt samvete, för jag äter ju knappt sånt längre.. så får nog bli en lång promenix sen ;)


Dagens planer vet jag inte.. skulle behöva åka in till stan o sätta in pengar så ja kan betala räkningar o sånt där som INTE är speciellt skoj.
Men får se om ja orkar el om ja tar allt ja behöver göra på stan i morgon.

hepps har väl inte så mycket mer att skriva.

puss




Kommentarer
Postat av: D i v a

Tack gumman!

Ibland får man unna sig, de måste man :)



Kramar

2010-07-27 | 11:38:34
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: