torsdag

nu va det längesen ja skrev igen :P

ska försöka komma i håg va jag gjort sen sist..men de e nog inte så svårt haha :D

min fest kan jag börja med :D den va så satans jäävla GRYM!!
inget gick fel, nääe den va helt klart BÄST =)
tack alla underbara vänner som va med och fira min dagen innan dag :) el hur man nu ska kalla de hihi =)
det va jag,lina,helen,elin,micki, lill johanna o elin O. och vi festa loss som bara den =) sen blev det husaren och där va det lika kul =)
<3 love u all!!

sen på söndagen va jag inte alls bakis, bara jäävligt seg =) men tur va de för ja skulle va ute ur lägenhten då ;) så va bara att sätta i gång o plocka ur de som skulle göras. som ja inte hade hunnit med i veckan.
så mitt vardagsrum är just nu för tillfället fyllt med allt möjligt =)

jag e nu bosatt i ryd. ska bo här 3 veckor till innan ja kan flytta hem igen =) men det ska nog gå bra de :)

i tisdags så va jag och helen på bio, vi såg sex and the city och den va bra :) tycker dock ettan va bättre. Men absolut en bra film =)
hoppas på att de kommer ut en trea oxå ;)

igår gjorde ja inte så mycket..vädret va verkligen skit hela dagen. så ja låg i sängen o kika film =)
sen på kvällen träffa ja lina en sväng.. satt o spela lite o tjöta =)

idag så har jag haft barnen några timmar, för brorsan åkte in till akuten.
men han fick åka hem nu *som tur va*

vi har varit i affären o handlat glass och lekt på lekplatsen =) <3 älskar mina brorsbarn!!

sen åt dom upp all mat ja gjort så fick ställa mej o göra ny till pappa haha.. ja päronen har de bra att ja bor hemma ett tag tror jag *tss*

nu hr liksom hela denna dagen oxå gått.. får se va ja hittar på i kväll. Om ja träffar lina en stund el va ja gör!

åhhh grey´s i går el.. OMG!! missa ju det så kollade gårdagens och nästa veckas avsnitt på nätet.. kunde inte hålla mej..
fy fasen vilken grym serie det är.. och de var det bästa avsnitten som gjorts tror ja fan i mej =) riiiktigt grymt!!


hepps ska plocka ur diskmaskinen nu *vill med ha diskmaskin hemma* :P och sen tvätta lite.


puss på er

ps: vet inte om ni kollade på ett program som linda rosing hade när hon skulle dejta killar..
kom ni ihåg söta hugo =)
kolla in hans video här haha.. skratta som fasen när ja lyssna på texten ;)

enjoy.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Näe, den där Hugo är ihop med den där blonda bimbon till bloggare numera... som är typ 20 år yngre än Rosing. Hahaha :)



Jag ligger 1 säsong efter i Grey's typ.... =)



Pöss

2010-06-10 | 22:51:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Åh, sex and the city, den vill jag oxå se!

Roligt att ni hade de bra på din födelsedag!

Vi flyttar vecka 38. Någongång i mitten av september så det är ett tag kvar.. men hoppas de går fort! Klart du ska komma på besök! du är så välkommen!

2010-06-11 | 19:29:41
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: