....

Hade ingen rubrik o skriva så ... får duga haha.

Idag är det onsdag. Just nu gör jag inte allt för mycket. ska strax resa mej o upp och bädda rent i sängen. finns fan inget bättre än och lägga sig i nytvättade lakan =)

Idag har jag varit i skolan hela dagen 8-14
haft matte, engelska b och webbdesign.

råkade somna i går kväll mellan 19 och 21.30 så jag kunde verkligen inte somna i natt sen.. så kl 5 tror jag att jag somna. Klockan ringde 06.30 och jag va faktiskt pigg konstigt nog :P de första två lektionerna gick bra.
Men sista lektionen ( webbdesign) herregud ögonen kunde knappt hålla sig öppna.

efter skolan gick jag och köpte klänning till dopet som är på lördag
och sen hem och sov i 1.5 timme *såå skönt*

i morgon är det skola igen och efter ska jag kolla lite saker till dopet och sen blir det nog att åka hem till päronen.
sen är jag ledig fram tills på tisdag 'härligt* =)

näe ingen rolig blogg i dag. Men så har dagen sett ut

puss

här ser man lite av klänningen :D



Kommentarer
Postat av: Helen

Jätte fin klänning :D

Ni kommer att få en toppen dag imorgon <3

2010-04-02 | 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: