orkar inte

näe nu kan jag tala om för er att jag är riktigt jäävla trött på o vara sjuk.. är sjuk hela tiden och mitt imunförsvar är fan det sämsta som finns.

hinner ju knappt bli frisk innan jag e sjuk igen..

idag är det värre än i går.. halsen e svullen och värker, men tack o lov så sitter de inte på halsmandlarna, så är nog inte halsfluss iallafall.
ont i luftrören än.. förkyld och feber.. great just great =(

vaknat till o från hela natten.

så nu har jag gnällt lite :D

idag är det torsdag, veckan har gått fort.. men nu 'är jag uttråkad o rastlös, även om kroppen inte orkar mycket så e det inte så skoj o vara instängd.
ska nog åka ut till mamma sen o bli ompysslad en stund.

helgen då: är egentligen meningen att jag ska ha barnen på lördag men om jag fortfarande e sjuk så går ju inte de. blir nog iallafall en riktigt lugn helg iallafall.


inget roligt inlägg.
får se om jag skriver lite senare sen

puss


nu är jag hemma hos päronen.. ligger på soffan o äter choklad ( har hört att det är bra när man e sjuk ;) hihi) mamma lagar mat och jag ska väl försöka få i mej lite näring.

hon va så gullig o va och inhandla halstabletter och c- vitamin till mej förut <3 min älskade mamma<3

många säger att jag e bortskämd och jag kan väl egentligen inte neka till de. Men de finns två olika sätt o va bortskämd på..
-be om saker hela tiden och förvänta sig få det OCH FÅ DET.

-och få saker för att peronen vill ge en det..
jag begär aldrig saker utan får det. <3

är det något skoj på tv ikväll???
jag kommer nog åka hem senare ikväll..

hur mår ni andra i dag?

jag ska strax ta mej en promenix och posta ett brev till csn så jag kan få lite pengar, slippa leva loppan på päronen :D
lite frisk luft skadar ju inte ;)
Men märkte när jag gick till bussen förut för att åka hit, de va ju som och gå på ett gympa pass hahaha.. otroligt jobbigt. Men är ju inte så konstigt =)

hepps gå o posta brevet kanske..

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nämen stackare!!! Jobbigt att vara sjuk. Och så ofta som du är.. Usch! Skönt att bli ompysslad av mamsen när man är sjuk. Hihi... Krya på dej nu!!! kramis

2010-03-11 | 17:12:29
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: D i v a

usch så jobbigt;( så var jag innan också. Nu är jag bara förskyld hela tide. Krya på dig. Puss & Kram

2010-03-11 | 20:01:14
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mina föräldrar är likadana. Jag är oxå väldigt bortskämd, men presic som du så ber jag aldrig om något, jo banvakt i så fall, men annars inget. Dem ger det för dem vill. Puss

2010-03-12 | 08:09:43
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: