söndag

godmorgon eller godmiddag..
Vakna strax innan 14 i dag.. Dels för att jag somna 7 i morses..!!

Igår va det lördag.. Jag va hemma hela dagen.. vaknade tidigt och sen runt två tiden kunde jag inte hålla ögonen öppna längre.. så sov ca från 14.00-17.30 haha looord! :P

sen gick jag till affären och handla tacos.
så satt och åt tacos o kolla på film och drack vin/ sprit i min ensamhet.. men guud så skönt det va och bara vara.
Hade ju varit skoj o gå på klassåterträffen om någon i min klass skulle gå vill säga. men så va inte fallet.
Men en skön hemma kväll behövdes <3

Bråka med en viss person så innihelvete i går.. jag trårarna rann rätt mycket ner från mina kinder..
Det löste väl sig.. men känns ändå knas =( F*ck...
Men i dag är det en ny dag och jag ska inte låta detta förstöra det.. Du är egentligen bara en i mängden och varför bryr jag mig så mycket.. hmmm!!

Dagens to do list : Städa, tvätta, plugga till matte prov som jag ska ha i morgon, och försöka komma ut på en promenix och rensa tankarna lite.


fredagen spendera jag o lina här.. Vi kolla på let´s dance och spela Wii :D
Tyckte ni rätt vann i let´s dance???
Jag hade nog velat se claudia som vinner.. mattias är jättebra och han e absolut en värdig vinnare..
Men höll liiite mer på claudia :D

Hepps inget mer o skriva förtillfället..
Ha en underbar söndag

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag höll oxå på Claudia. Men men mattias var oxå duktig. Ibland är det skönt att bara vara själv, man behöver det. Hoppas det löser sig med din vän. Puss

2010-03-29 | 08:41:52
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: D i v a

haha, jag vet inte! tror man klickar på bilden eller ngt! :p

2010-03-29 | 15:22:28
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag höll oxå liiite mer på Claudia! Klart vi ska ta en promenad!!! =) Ska bara försöka bli av med den här JÄVLA förkylningen.. Hatar´t! Hur mycke snor finns de egentligen? Puss på dej

2010-03-30 | 10:16:51
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: