torsdag

Japps då är denna veckan snart slut oxå.

Just nu sitter jag o kollar på criminal minds.. brukar typ aldrig kolla på det, men nu va kanal 5 på och då blir det ju att man tittar :P

Har suttit och läst igenom två noveller eller va man nu ska kalla det, på engelska..
ska komma ihåg va dom handlar om för i morgon ska jag och en tjej till bli utfrågade av två lärare om texterna.. jag e sååå nervös. det va väl inte så farligt om man fick prata på svenska, men sitta på engelska o förklara haha..
jaja det går nog bra :P

Veckan då..
skola o skola, det är det ända ja gjort..

eller i går va jag en sväng på stan efter skolan med mamma o moster.. Tog oss en fika på rådhuset och kika lite i affärer.
sen åkte ja med hem och så blev det pizza på kvällen *mums* det va såå gott. Har inte ätit det på jätte länge så det va mums :D


Mår inte så spciellt bra just nu, därför jag ignorerar allt o alla..
så jävla mycket problem med csn och får inga pengar denna månaden heller...
har inte fått pengar sen i januari så nu börjar man känna paniken och man kan inte göra något..

kan liksom knappt ta en fika med vänner för man får tänka på vad ja gör med dom pengarna jag får av mamma..
yes jag lever på mamma och det känns förjävligt..
klump i magen heeela tiden och en tjej i min ålder ska väl ha klarat upp sitt liv by now??
ja som ni får ha överseende att ja e frånvarande och sen är det mycket i skolan som tar min tid.

ska skriva ett personligt brev till csn o förklara allt varför ja inte klara av mina studier när min kusin gick bort...

näe detta va väl kanske inte allt för kul o läsa om men bara så ni vet att ni kan nå mig på mobilen HELA tiden. men att jag inte har tiden att ses får ni stå ut med. Ni klarar er nog utan mej ;) right hihi..

får se hjur många som läser bloggen..
har nämligen märkt att de minskat.. men kan väl va för att jag aldrig uppdaterar.--
fast en kommentar kan man allt slänga in.. säger som jennie.. har man ändå tid att läsa bloggen har man tid att kommentera..
jag menar inte att ni ska göra de hela tiden.. men alltid kul o få en kommentar då o då :)


näe jag funderar på popcorn och en film=)? låter väl mys?


Hoppas alla har haft en bra dag

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

2010-03-26 | 07:50:03
Postat av: Helen

Det kommer gå bra.. Du har inget att vara nervös över. Vet hur jobbigt de är att inte ha pengar. Man mår skit.:( men man får prioritera.. Göra sådant man har råd med osv. Och de är allt skönt att umgås är gratis. Love u puss

2010-03-26 | 07:52:11
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Gumman - vi kan väl fika? Jag kan bjussa? :)



Eller filmkväll någon kväll?



Pöss!!

2010-03-27 | 18:22:24
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: D i v a

usch, hatar också att prata engelska ;P hahah !

2010-03-27 | 19:14:32
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Jennie

Exakt gumman, känns tråkigt att blogga när man inte får respons. Hoppas allt löser sig med csn. Puss

2010-03-29 | 08:39:07
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: