10 saker...

10 saker ni inte visste om mig ;) eller ja ni vet kanske vissa grejer men haha!!

1. De skiljer ca 1.5 cm på mina ben ( syns knappt )

2. Jag har dansat och ridit när jag va liten (läs yngre)

3. Hatar spindlar ( ryser när ja skriver de till o med )

4. Har fula tår (speciella, ni som sett ni vet haha )

5. Älskar faktiskt o fiska ( tro de eller ej, men har inte gjort på många år )

6. Har haft en hemlighet i 10 månader som BARA JAG vet ( nyfikna va ;) hihi )

7. Hatar kaffe men älskar lukten ( alltså innan de "kokas" eller va man säger :P )

8. Är svartsjuk ( något jag inte varit förr som ja blivit nu )

9. Tror jag har damp ( hahahaha )

10. Har gått in i fel lägenhet och skrikit o trott de varit min ( fan va fyllan kan göra haha )


Nu vet ni lite som ni kanske inte visste innan hihi :D

Kommer nog börja starta så att ni får ställa frågor och jag svarar på dem. OM ni är intresserade?
Bara ärliga svar =)





Kommentarer
Postat av: Sandris

Kul o läsa ju! :) Frågestund I like!! PUSS

2010-11-14 | 10:23:03
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: