A little bit of me

hej på er..
har sjukt tråkigt, kl är mycket men jag är inte trött och + att jag är ledig i morgon liksom..
så satt nyss och fyllde i ett frågeformulär som min hyresvärd skickat ut ( skövdebostäder alltså ) haha då har man verkligen inget liv.. Men man kunna vinna en gratis månadshyra och grejer så va fan 5 min av min tid kan jag ta ;)

Så funderar starkt på och gå och lägga mej iallafall..
får väl stirra i taket tills ja somnar då :P

Måste upp tidigt i morgon ändå även om ja e ledig för jag har SJUKT mycket att göra i morgon.
så behöver all tid ja kan få liksom.

Har fått en del gjort i dag men absolut inte allt.

I går kväll la jag en ansiktsmask ( från eleven.se är den ) fick ju med den när ja fick mitt läppglans.
och den får 4 av 5 utav mej =)
lukta gott och gjorde huden len och mjuk =)

Såhär snygg va man haha



kleta inte in de så noga.. för de va svårt o komma åt i den lilla burken ( de va en prov grej) Men finns massor kvar hihi..

ska nog lägga en nu faktiskt :D

ja jag har inte så mycket o skriva för de har inte hänt så mycket i dag.

sov gott
puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du hinner gjort allt du ska göra på din lediga dag!

2010-11-11 | 09:47:46
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: LillElin

Sicken snygging du vart! :) Hoppas du har en härlig ledig dag<3

2010-11-11 | 10:10:00
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: