Be there

hej på er..

Sitter o slappar framför dator, läst lite bloggar och ska bara skriva ett inlägg sen ska jag plugga och laga mat.

Försov mig i morses.. vakna 07.55 så jag flög upp och gjorde iordning mej blixt snabbt. Va i skolan redan 09.15 =) Hade rast mellan 9 och halv 10 så missa bara en lektion på 1 timma så det va okey =)

Sen fick vi sluta 14.15 i dag istället för 15.00 så de va lite lyx :D Måndagar e ju rätt sega annars hihi..
Sen gjorde ja en matte diagnos på sista lektionen i dag jag hade bara 2 fel hihi och båda va verkligen två slarv fel så hade nog fixat dom om ja läst frågan ordentligt :P Men bra för mej som hatar matte och har IG :)

Som sagt jag ska bara blogga snabbt för jag behöver plugga...

Veckans schema!!

Måndag- Plugga
Tidag- Plugga
Onsdag plugga
Torsdag- Prov i småföretagande A ( 6 kapitel )
Fredag- Prov i försäljning & service ( 2 kapitel )

Så jag har och göra som sagt :P

I dag är det 4:e dagen på listan.. :D


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Det här åt jag i dag :)
Mindre skoj att skriva om men ska inte göra de en pina för er :P

Har bara ätit en gång i dag och de va på lunchen i skolan ;)

Detta blev det!!



Nudlar med grönsaker och grädde =)

Denna mat kan jag äta flera ggr i veckan *love it*

Kokar nudlarna som vanligt :P ( haha va bara tvungen att skriva de )
Sen steker du champinjoner ( helst färska för det e godast) När dom fått färg slänger du i resten av wookgrönsakerna. Kryddar med Grillkrydda, vitlökspuler och curry =) ( ni väljer själva hur mycket ni kryddar)
när allt stekt färdigt slänger ni i matlagningsgräddan och blandar allt.

serveras med nudlarna och det smakar TOPPEN =) min favvis mat =) Man kan självklart ha i massa annat oxå om man vill.
De gäller o mixa o trixa lite vad man själv känner.


Som middag i dag blir de fiskpinnar, potatis och kall sås *MUMS* resterna får "hänga" med till skolan i morgon.. el nej föresten ja slutar 12 i morgon så behöver inte ha med mig mat *gött* =)

Ja nu vet ni dagens mat iallafall *fniss*


Me today

 


Ha en toppen dag & kväll <3

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du är så söt i vågigt hår!! :D Me likey!

Puss

2010-11-23 | 12:03:23
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: