besviken

ja det e precis vad jag är just nu kan jag medela er..
tänker inte skriva direkt vad..
Men handlar om min praktik och de har gjort mig ledsen och besviken.
Ska prata med min lärare.. Men tur att jag inte ska tillbaka dit något mer.. JAG SKA BYTA ställe till nästa gång.
detta e fan inte OKEY!!

Är hemma från skolan nu iallafall och de va skönt och sluta tolv!!
Har varit en väldigt slapp dag.. Vi hade en liten snabb lektion i morses och gick igenom lite grejer..
Sen skulle vi få sitta med vårat arbete och jag hade skickat över allt via mail.. Men kunde fan inte öppna skiten i skolan.. hmmm?? Har ju alltid kunnat göra de förut.. så kunde inte jobba med det.. får göra de i helgen då.

sen hade vi en kille från telenor som va inne och prata om försäljning..
sandra och emelie stod för fikat denna fredag och de blev glass, chokladsås, strössel, maränger, banan *ATT DE VA GOTT* tack tjejer <3

gick förbi vero moda innan ja skulle åka hem..
ni såg väl tröjan ja köpte häromdagen? Va iallafall inne och bytte den i dag.. Prova den i morses och den va liksom inte JAG..
så bytte mot denna istället ;)



Me today

Vet inte varför kortet e fläkigt, kanske e speglen som behöver putsas lite hihi..
ser inte så trött ut för att inte ha sovit ett skit.. varit vaen hela natten pga av att ja inte kunde sova, tillslut gav ja upp och låg o spela på mobilen tills kl ringde i morses.. så varit suuuper spidad i dag haha..



ikväll blir de mys hos mamma o pappa.. Med mat och idol *love it*

Vad ska ni göra?

pusss

Kommentarer
Postat av: LillElin

Låter inte trevligt alls det där med praktikplatsen! Hoppas det löser sig... Ikväll blir det idolmys här me:) kram

2010-11-12 | 19:13:55
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du kanske har ett annat office i skolan än hemma? 98, 02 eller 07?



Puss

2010-11-13 | 15:00:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandris

Nej, vad är det nu med praktikplatsen? Om dom har behandlat dej skit så ska du verkligen inte tillbax, så e det bara! Vi får helt enkelt ta tag i att leta nya platser nu :) Vi får hjälpas åt. Du skulle passa på Åhléns :)Ha en bra lördag sötaste!

2010-11-13 | 16:55:25
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: