Första Advent

godmorgon på er alla!!

Jag vakna för en liten stund sen och de va skönt o vakna upp och INTE va bakis hihi :D
Hade en GRYMT bra kväll i går =)
Blev bara ja o lina här hemma för sandra va sjuk :(

Men vi hade massa skoj och flumma..
Massa folk när vi kom ner till stan, men vi fick gå in i vip kön så det va skönt för det va sjuuukt kallt oxå.

Första ja stöter på ute är min bror :D huuur kul va inte det då=) Han e liksom aldrig ute.. Blir så när man har 4 barn då blir de inte så mycket fest.. o svägerskan bror och hans fru va oxå ute.. skoj=)
Men jag säger såhär.. den ena va fullare än den andra ahahaha!!

Nä men ja o lina dansa o sjuka oss o hade massa skoj.. Tills en grej förstörde kvällen lite.
Fattar inte varför folk alltid ska ta saker i fyllan??!! De finns liksom 7 dagar i vackan o ta detta och varför ska man alltid göra de i onyktert tillstånd? Fattar inte de..
Ja nog om det..

Men lina hjärtat jag finns här ALLTID och tack för i går kväll ja hade riktigt skoj <3

Idag är söndag och Första advent =) och senare sen ska ja fördöka få upp julstakarna..
de tar inte så lång tid ja har liksom typ 3 grejer som ska upp hihi :D

Blir inga jul gardiner i år heller.. ja pallar inte haha!!

sen ska jag ge mig ut i detta snökaos och handla.. KUL NOT!!

Här kommer lite bilder från i går :D

 


 

 

   

 

Ha lite olika kort under kvällen :D

kommer kanske några mer i morgon el nått :P

Här kommer en liten video oxå :D ENJOY hihi..






nej nu ska ja inte skriva mer haha.. långt inlägg ;)

Listan kommer ikväll hihi..

pusss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trevlig första advent hjärtat!! :D

Kramis

2010-11-28 | 18:57:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: