Fredagen är här!!

hej på er!!

Nu är helgen här och de ska bli skönt o slippa vakna av väckarklockan ;)
Kom hem för en stund sen.. sluta 12 i dag *så skönt och sluta 12 på fredagar* :D

Har ätit mat precis ( soppa med köttfärs och linser) sååå god är den MUMS!!
Så ska bra slappa medans jag skriver denna blogg innan jag tar tag i min lägenhet, som jag sagt typ hela veckan.
Men har haft massor och göra och har knappt varit hemma på 2 dagar så i dag SKA de göras =)

I kväll blir de att bara va hemma.. Brukar ju spendrera mina fredagar hos mamma o pappa men både jobbar kväll i dag så då får jag stanna hemma =)
Men får se om jag kanske åker dit i morgon kväll istället :D

Har varit en flummig dag i dag känner jag, blir oftast så på fredagar ;)

Me today



Mitt hår ser väääldigt kort ut på kortet !! Men nej jag har inte klippt mej :P

Ska beta av en lista här i bloggen tänkte jag :D

Kommer komma en grej varje dag som ni kan läsa om ;) SKOJ VA!!??
skriver nog första nu :D

Här är listan

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.



Så i dag ska jag alltså presentera mig själv ( för er som inte känner mig ) hihi..!!

Gabriella heter jag och är 26 år. Bor i "lilla" staden skövde! Föddes den 6 juni på Kss här i skövde! National dagen minsann hihi.. Men finns tyvärr en nackdel och fylla år den dagen oxå. Så tyckte jag iallafall när jag va mindre ;) pluggar just nu Handel & Service på Komvux!
Har tidigare pluggat barn och fritid på gymnasiet.
Är en vädigt sprallig tjej som OFTAST försöker ha ett leende på läpparna.
Jag ser mej själv som en väldigt ärlig person som ALLTID säger vad jag tycker och tänker. Frågar ni mej om något e fint el sitter bra får du alltid ett ärligt svar ( som ex ) Många säger att jag e bra på och lyssna och vilket jag själv tycker.
Behöver någon prata el gråta ut så är min dörr ALLTID öppen.

Många ser mej även som en bitch vilket jag inte är.. Men jag kan uppfattas som det och har ALLTID haft den stämpeln eller vad man säger.. men lär ni känna mig så e jag omtänksam och underbar hihi :D
Men jävlas ni med mej så får ni se på andra bullar kan jag tala om. Jag kan va en riktig bitch när jag vill och behöver.

Ja jag tror de räcker.. Det är nog lite om mej ;)







Kommentarer
Postat av: Sandris

Ja underbar är du minsann :) Jag tänkte också köra igenom den listan juh. Haha! Guud vilka söta bilder på liten Bella :) Ha en bra fredag! Kommer sakna dej i helgen :(

2010-11-19 | 17:29:21
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: LillElin

Hoppas du får en bra kväll vännen!

2010-11-19 | 21:29:14
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den där listan har jag liggande på mitt skrivbord och beredd att börja med, men jag har inte orkat ;) Orkar inte blogga alls just nu, känner ingen lust =)

Puss

2010-11-20 | 09:50:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: