i can feel...

hejsvejs..

Då va jag hemma igen. Hoppas ni haft en bra dag!!
jag har varit ute i ryd hela dagen, myst med alla barnen och busat och bara haft de toppen <3
snosat på bästa lilla ( isak ) haha ja namnet är fan inte 100:a än aså *tss*



Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen bara slappa lite innan ja lägger mig!
kort dag i skolan i morgon.. 8-12 *härligt*

sen är det helg!
Får se vad jag göra denna helg. Lika boring som vanligt antar jag..
Men snart kommer nog mina helger få andra bullar hihi...!!

Har egentligen inte så mycket att skriva såhär på kvällskvisten..


Stop trying to steal my heart away!!



puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Pöss!

2010-11-20 | 09:35:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: