love the way you lie part 2

godmorgon/ godmiddag..
har inte orkat blogga förens nu men har varit vaken sen ca kl 10..

va meningen att jag skulle busa med min guddotter emilia i dag men jag ville va ute och inte inne men eftersom de har regnat konstant så sket ja i det. Inget skoj o va ute när de regnar.
så får gå upp och busa med henne i morgon och pussa på lilla isak <3

Mina andra brorsbarn ska sova hos mamma o pappa i natt tills i morgon =)

Har bara suttit vid datorn hela morgonen och spelat spel. Är helt fast i 2 st haha!!

Så vad tyckte ni om idol i går då? Rätt som åkte?

Jag tycker att andreas har gjort sitt nu, men e glad utav alla som är kvar att de va elin som åkte. och nästan gång håller ja fan tummarna för att andreas åker UT!!
jävla pajas liksom!!

I dag är det ju lördag.. Har jag missat lite haha.. veckorna går så fort :P
så vad händer i dag då? eller i kväll rättare sagt??
Känns som jag vill festa i dag, men aja får se hur de blir med de.. De e liksom inget ja gör så ofta längre. Men skaka rumpan ute är alltid skoj!!

Btw har ni hört rihannas låt love the way you lie?? då ska ni höra love the way you lie part 2

den finns på denna länken =)

http://www.musicloversgroup.com/rihanna-love-the-way-you-lie-part-2-lyrics-and-video/

såååå bra!! eller hela hennes nya album är ju som godis för öronen *me like*

hade tänkt o åka hem för längesen, men stannar kvar här och äter och träffar barnen lite =)
va ska ja göra hemma liksom?? glo på tv och datorn!!?? INTE så givande liksom!

nej blev väl inget jätteskoj inlägg men wtf de kan de inte alltid va ;)

pusss!!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅH, den är så bra!

2010-11-13 | 14:13:45
URL: http://hannalouiseee.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar JAY, han ska vinna! =)

Puss

2010-11-13 | 15:10:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: