Måndag

hello!!

Ännu en ny vecka och det är sista veckan på praktiken.
ska faktiskt bli skönt o komma tillbaka till skolan om jag ska va ärlig hihi..
Men behöver nog va ifrån skolan lite för att "uppskatta" den mer ;)

Väntar nu på att köttfärsen ska tina så jag kan laga lunch tills i morgon.
Orkar egentligen inte..
Min axel tar död på mej.. efter 10 timmar strykning så har de hänt något med den, ja lipar nästan så fort ja rör armen. de är typ under nyckelbenet.. hmm ja lite svårt att förklara men ONT gör de!!!
ALLTID något med mej haha!!

inget skoj på tv ikväll va???

sen undrar ja om de gick vildt till i helgen..
kolla min arm hahaha!!



två långa rivmärken hahaha!! BELLA DÅ ;)

Me today




kanske kommer en videoblogg ikväll OM ja orkar haha!!

Näe nu ska jag nog laga mat och hoppas på att nya avsnitt av gossip girl har kommit ut och one tree hill.. dom e så sega ibland.

Hoppas ni haft en bra dag <3

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du är UTMANAD! =)



http://spindeltjejen.wordpress.com/2010/11/01/utmanad/



KRAM!

2010-11-01 | 21:10:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: