migrän o ont i halsen

ja nu har jag äntligen kommit upp ur sängen.
Vakna kl 04 i natt att huvudet bara dunka, och värre blev det.. migrän och ja låg o spydde på toan några ggr..
och värsta av allt var att jag inte hade EN ÄNDA VäRKTABLETT HEMMA. Jag blev ledsen och frustrerad just för att den kom JÄVLIGT olägligt och sen att jag inte kunde ta något för den..

så blev ingen redovisning för mej i dag, men de gör inget!
Jag får migrän när jag e stressad och sover dåligt har jag märkt.

 såhär satt jag ungefär i natt!!!

Har fått lite ont i halsen oxå så jag hoppas verkligen inte att huvudvärken och halsontet är symtom på att jag börjar bli sjuk för de HINNER JAG INTE!!

nu ska jag plugga till provet i morgon och hoppas på att mitt huvud orkar med.
Sen ska jag nog åka hem till mamma en stund.

Hoppas ni mår bra??

Fy fan min lägenhet är upp och ner.. Jag behöver ta mig tiden och städa i dag. Jag måååste de aså!!

Nej nu ska jag sätta lite fart

puss


Kommentarer
Postat av: LillElin

Usch då! Stackare... Låter hemskt! Jag har oxå börjat få lite ont i halsen, men hoppas det stannar vid det.

2010-11-16 | 15:11:51
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh fy faen, det är hemskt! Jag har huvudvärk varje dag och mår illa men migrän är ingen höjdare! =(

P hade idag och kom hem från jobbet och hade kräkts av migrän =(

Puss!

2010-11-16 | 20:51:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: