Na na na na na




Sov gott alla!!
Jag får se om jag kan sova i natt..
sååå mycket som händer nu och NI HAR INGEN ANING!!
Jag har ju själv valt att inget berätta om varken det ena el det andra.
Men jag kan säga såhär, jag mår inte bra!

Ärligt talat jag vill flytta!!
Vill faktiskt KANSKE lämna skövde!

puss o kram




Så här är det: Jag är inte kaxig, det är ett försvar.Jag är inte döv,jag lyssnar bara inte på skitsnack. Jag snackar inte skit, jag säger bara sanningen. Jag är inte egoist, bara självsäker. Jag är inte elak, bara ärlig!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jaså, vill du dra nån annanstans? Vart då då?

Pöss

2010-11-07 | 11:45:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandris

Men nej! Åh vill ge dej en kram nu!! Du får inte flytta heller...!! Hoppas att det blir bättre snart, vad det än handlar om! PUSS & KRAM VÄNNEN

2010-11-07 | 13:20:59
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: