OMG!!

Godmorgon på er..
Aså shit vilken jävla natt jag har haft..
Börja med i går på dagen att ja fick ut i huvudet, men la mig ju på soffan och sov i ca 3.5 timme.. Så när jag vakna va det lugnt..

MEN SEN.. jäävlar vilken migrän ja fick.. låg o spydde på toa i säkert 15/20 min... HEMSKT va de. inget hjälpte..
tog värktabletter, la en riskudde i pannan.. knöt en skarf jätte hårt runt pannan ( lärt mej från liniz hihi ) MEN NEJ INGET HJÄLPTE!!
vet inte vad kl var när jag äntigen somna.. va upp på toa 02.30 sista gången.

Ni som aldrig haft migrän va sååå glada.

Jaja nog om de ;)

Idag är det lördag.. Ska ta de lugnt nu och bara ligga framför tv och götta mej. Jag e jätte trött så i några timmar framöver kommer de inte gå i många knop hihi..

Får se vad som händer i kväll om de blir hemma kväll eller utgång. Inget bestämt än.

Ska ni göra då?

Nu ska jag beta av andra dagen på listan ;)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Min första kärlek ♥

Min första kärlek hette/heter Adnan. Jag var 15 år när jag träffa honom och han va hmm 19 tror jag om jag inte minns fel =) jo men de stämmer nog för de skiljde 4 år på oss.

Han bodde tyvärr i Sala så vi hade ett distansförhållande, vilket va TUFFT. vi bråka mycket och ja man lita väl aldrig direkt på varandra. Jag va dock aldrig otrogen !
Vi va tillsammans i lite över ett år..

En rolig historia jag minns :P
Första gången han träffa min familj va på julafton. Eller ja han kom dagen innan julafton men hela familjen fick han ju träffa på jul.
Och han va ju bosnier och då muslim alltså. Min bror va inte alls glad kan jag medela er haha.. Han gav onda blicken vid mat bordet.
Jag va ju inte så gammal så va inte så insatt i vad dom åt och inte åt haha.. och stackarn hade ätit köttbullar och prinskorv ( fast han inte får ) för han inte kunde med och säga något ;) guuud va ja skämdes sen efter vi ätit och han berätta de.. GUUD!!

Jag va väldigt kär och jag kunde inte tänka mej att jag någonsin skulle va tillsammans med någon annan. Han va liksom min första kärlek. Men då va man 15 år och trodde typ ¨på jultomten oxå haha.. Nä men ni förstår nog vad jag menar:P
Han kontrollerade mej till max. Det va egentligen inget bra förhållande när jag tittar tillbaka.
Han skickade folk från sala för att ha koll på mej. HUR SJUKT ÄR INTE DET..
Men jag va hjärntvättad och blåst. ALLTSÅ KÄR ;)

telefon räkningarna låg som på högst en månad va 15 000!! Jag va tvungen att ringa hela tiden och ja pappa va inte allt för glad :P

Men jag hade bra stunder med honom oxå han gjorde mej lycklig på något sätt fast nu när man är 26 år så vet man ju att de va inget bra förhållande. Men det trodde man då!

Har ingen kontakt med honom i dag, vet inte vart han bor, om han e gift, har barn, är död. INGET. jag försökte "hitta" honom för några år sen. Men lyckades inte..
VA NOG LIKABRA DET. Men man e ju självklart nyfiken =)

Nej de va nog de om min första kärlek hihi :)


Hoppas ni får en bra dag =) puss








Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh va gulligt skrivit. Ne man visste inte bättre då, 15 år & trodde att man skulle hänga med samma kille för resten av livet. Men det är sött att tänka tillbax på det, även om det inte var som det skulle, eller hur? Puss Söta!

2010-11-20 | 11:51:27
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

Hänger ihop med samma kille som hg blev kär i när jag var 16 år ;-) men ja jag kommer ihåg när du var tillsammans med denna kille. Du var så kär hjärtat :-) Men som dj skriver han kontrollerade dig.. (de lilla jag kommer ihåg av de hela..) Massa kramar

2010-11-20 | 12:25:30
Postat av: EVE

Bella, du är go :)

Stackarn som fick äta prinskorv och köttbullar! ;D

2010-11-20 | 12:38:14
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gumman då, du är inte stressad och så? =(

Ta hand om huvudet!

Kramisar

2010-11-20 | 12:38:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: madde

har du testat dom receptfria migränmedicinerna som finns på apoteket? funkar på mig iaf

2010-11-20 | 13:45:18
Postat av: Linda Bladh

15000 kr!!!! oh lord!!! min pappa hade nog tagit min mobil och bränt upp den, spolat ner den, hoppat på den och dränkt den!

Hehe ;)

Kram!!

2010-11-20 | 14:11:36
Postat av: LillElin

Håller med Linda! Jag hade aldrig fått ha en telefon mer!!! Haha... Ja i den åldern trodde man verkligen att kärleken skulle vara livet ut! :) Hur tog det slut då? Nyfiken:) kram

2010-11-20 | 17:19:11
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att ni börjar känna er hemma, det är viktigt för mig! :D

Puss på dig gumman och ha en urmysig lördag!

2010-11-20 | 18:31:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Japp gumman, det gör jag i Photoshop :) Jag älskar att sitta där och pilla med färger, penslar, och stämplar :D

2010-11-20 | 19:42:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Kanske du redan kollat där....men birthday.se där hittar man ALLA! Lycka till!

2010-11-21 | 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: