Söndag!!

godmorgon/ godmiddag!!
vakna kl 13 i dag av ett ryck.. satte mej upp och skrek helvete!!
Jag trodde att jag hade försovit mig.. troddet det va måndag!! Men kom snabbt på att fan det e ju bara söndag!
hihi..

Men då va jag klar vaken av mitt skrik haha ;)

Sovit jätte dåligt, pga av massa ( orkar inte skriva vad ) och sen min axel som värker.. Har sprungit upp o ner från sängen och värmt riskudde. Men inte fan hjälper de.

Idag ska jag bara ta de lugnt.. Visseligen har de varit lugnt hela helgen, men de har varit skönt oxå. Va en aning uttråkad i går kväll men man måste även ha tråkigt för då uppskattar man de roligare mer ;) ELLER HUR hihi..
Så kollade på filmen taken för typ 3:e ggn..
Har ni inte sett den så MÅSTE NI!! den e sååå bra!!

sen vid typ 02 i natt ställe jag mej o diska haha.. OKEY tänker ni säkert då!! Men kände att jag inte ville göra de i dag haha!!

Hade ni en bra lördag i går? vad gjorde ni?




ang mitt läppglans, så maila jag och fråga vart de var.. Men de hade inte skickat de förens i fredags så därför de inte kommit. så hoppas de kommer snart!!
vill ju prova ju hihi..

Nej nu ska jag göra massa annat. Men jag kommer nog med ett inlägg i kväll

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: