bloggen blir...

Ja just nu blir min blogg lidande märker jag.. sena uppdateringar.. och inte alls som dom brukar va.
Men jag kan då tala om för er att ALLT e fel just nu...

ingenting är som de ska med något.. jag mår inte bra. En fejk leende kan man alltid få fram men vill inte heller prata om vad problemen är.. håller dom för mej själv.

Idag har jag varit inne hela dagen, eller hela helgen har jag varit inne.. så är väl en aning rastlös.
Men i fredags va jag trött, lördags barnvakt.
och blev en hemma dag i dag med pga av foten..
NEJ den blir fan inte bättre.. :(
missa alexis 4 års kalas.. pga att jag vakna 14.30 i dag. o sen har jag ju ont så hade inte varit till så mycket sällskap.
palla mej bort till affären förut för o handla.. HADE INGET HEMMA så va bara tvungen.. men de va snigel steg och tripp på tårna bort.. pust o stön när jag väl va hemma igen.

har kollat på film o myst med mig själv SKIIT TRÅKIGT. men men..


nej ärligt jag har inget roligt o skriva.. skrev bara för att kändes de som.. Hoppas på mer motivation i morgon.

ha de bra..

Ingen bild på mej i dag.. så ni för en bild på Emilia från i sommras <3



godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sandris

Lider med dig vännen! Hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart :( Har du ringt om foten? Vad skummt eller, vad fan kan det vara? :/ Kan du gå till praktiken idag då? PUSS SÖTNOS

2010-10-25 | 07:25:31
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Jennie

Usch vad tråkigt att du inte mår bra gumman =/ Hoppas verkligen blir bättre snart. Skickar MASSOR med kramar till dig. Kram & Puss

2010-10-25 | 09:13:37
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nämen vad har hänt med lilla foten då?? Hoppas de känns bättre imorgon. Min blogg är oxå väldigt lidande nu, men blir snart bättre tider. ;) kram

2010-10-25 | 21:05:36
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka ögon! :D

Pössen

2010-10-28 | 15:38:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: