Förlåt..

hej på er..
ja förlåt att jag inte uppdatrat i dag, men har varit på praktiken från 10-18 sen åkte jag driekt ut till min mamma och pappa och umgåtts med dom hela kvällen.
Dom åker till norge i morgon, skulle bara säga hejdå hihi..

sen börja det ju snöa nåååågot grymt.. aså nu har vi "massa" snö och det gillar INTE JAG!!
är verkligen ingen vinter människa.. NEJ TACK!

Hade mina kilklacks skor på mej och massa grejer som ja skulle ha med från päronen. Så brorsan fick hämta mej efter han slutat jobbet.. Men blev kvar en stund efter för han skulle käka o grejer innan..

Men ALLTID mys och umgås <3

så va hemma här runt 00.15 och då har ja inte varit hemma sen 09.30 i morses.. så nu sitter jag bara o slappar och har de gött innan sängen ropar på mej.
och i morgon är det redan fredag.. Men har ju varit sjuk mån,tis och ons.. så därför veckan känns kort ;)

Tuuur att jag tog upp mina vinter grejer i går.. För om detta ligger kvar i morgon när jag vaknar så kommer jag ta vinterjackan kan ja tala om :D

Me today



Behöver veerkligen sola.. Fy fan va blek jag är.. men tyvärr får ta brun utan sol.. Ska göra de i morgon faktiskt..
såhär kan man ju fan inte gå omkring haha..

I morgon blir de praktik 10-18 sen hem o ha FREDAGS MYS :D
Ska pyssla om mig själv och bara ta de lugnt..
Lördag ska jag ha min lilla emilia <3

planer som jag vet om just nu hihi..


Höll på o fixa lite med movie maker i går =) kommer ju fixa mina filmer framöver.. Dock i de programmet jag laddar upp mina videos i får man inte använda musik som JAG INTE ÄGER.. massa konstiga bestämmelser.. så får se hur de blir med det..
Men denna har jag lagt upp själv så här får ja spela musik.. detta va bara en prov grej för att testa lite =)
enjoy hihi



Nej nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen.. ska bara läsa några bloggar innan ;) Har ju inte varit inloggad på datorn på heeela dagen.. så har lite o ta igen :D

puss på er och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: