Goodis

godmorgon/godmiddag..

Jag klev ur sängen för ca 1 timma sen. Har sovit 11 timmar i natt, men har vaknat 5 ggr av att jag har haft sjuuukt ont :(
Jag är hemma från skolan i dag.. Och ni förstår nog varför så behöver inte ens förklara de mer :P

Har precis diskat.. Va ju värsta berget där ute haha.. Skönt när man har gjort de liksom :D

Ang min videoblogg jag la upp här i går ( kika under detta inlägg om ni inte sett den hihi )
Jag spela in den på min cam på datorn och många har klagat på att det e dålig ljud och att man inte hör vad jag säger.??
ber om ursäkt i så fall :P MEN på min dator hörs de hur bra som helst OM man höjer ljudet mycket.. Det är ett störande ljud bakom som låter och tror att de kan vara de som stör lite :D
Ni får spärra öronen helt enkelt haha.. Nej men seriöst, detta va mest för skoj skull :D

Idag ska jag bara ta det lugnt o plugga..
har egentligen prov i morgon, mer som de KÄNNS just nu så orkar ja inte med ett prov i morgon. Så ska kolla med min lärare om jag kan komma in på torsdag när vi e lediga och göra de istället. Jag prioterar hur jag mår före ett prov faktiskt.
Har ja ändå ont så kan jag inte sitta o koncentrera mig.
så kan lika gärna göra de på tosdag.

sen har jag även data prov på fredag.

sammanlagt blir de 6 prov på 6 veckor.


Ska lägga upp bilder som vanligt och ni kan ju säga vilken som är bäst :D EGO YES I`M

              

 
Nu ska jag försöka äta lite..
Orkar inte laga mat.. så har faktiskt en färdig middag i frysen

puss på er


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Miss yah!! =)



Pössen

2010-10-05 | 13:40:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Helen

Thank u <3

Hoppas de släpper snart.. J*vla skiiit tand.

Duschen var de ja.. Pöss hej.

2010-10-05 | 13:46:21
Postat av: Fanny

Kan inte se din video från min telefon.. ;( har inte fått internet än heller.. Kramis

2010-10-05 | 21:57:56
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: