hot and cold

hejsvejs..

Har precis tagt en lååång varm dusch.. jag frös så himla mycket och nu känner jag mej som en ny människa ;)

Nu börjar desperata hemmafruar :D Bästa med hela tisdagen hihi..
Kollar ni på det??

Vem gillar ni bäst?




Nu ska jag göra ordning några smörgåsar som kvällsmat.

I morgon måste ja handla nytt puder.. mitt e totalt slut.

Idag maila ja min lärare o kolla om ja fick godkänt på mitt sista dataprov o de fick jag. så nu är jag godkänd och klar. Har har avslutat kusen. Måste se till o samla poäng nu så mitt csn löser sig någon jävla gång.

Har ni funderat något ang fest i helgen :D?





Hoppas ni haft en bra dag

pusssss


En grymt bra låt :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gillar ingen av fruarna, tittar inte på det. Det är jag nog ensam om verkar det som....hihihi =))

2010-10-27 | 08:35:29
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar alla ihop! DH är ingenting utan de där fyra :D

2010-10-29 | 06:59:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: