Hot

Godmorgon..
Japps det är godmorgon för mej, gick nämligen upp för 30 min sen.
Gick o la mig 04.45 i morses..

Mår sådär i dag, så TROR ( som de känns nu iallafall ) så ska jag kunna gå tillbaka till praktiken i morgon.

Idag ska jag bara va hemma och ta tag i mitt place.. Städa och pyssla ( så mycket som ja orkar )
Sen springa ner i källaren o leta efter vantar o viseverse för nu är det riktigt jävla kallt..
Någon som börjat med vinter jacka än?

Som ni redan vet fick ja en tråkig nyhet i går och jag har nog inte riktigt släppt det än. är nog fortfarande lite chockad!
Så hemskt allting.

sen senare fick jag höra en annan nyhet som högg mig i hjärtat. Ni vet en sådan där känsla när de känns i hjärtat. Men jag blev inte ledsen konstigt nog, men de e nog för att jag har väntat på att få höra det. Men aja..
Nu fattar ni inget jag vet.. Men det är bäst så!

Eftersom jag varit sjuk så har de inte blivit några kort..sorry for that.

så ni för nöja er med detta..

Ha en bra dag puss



Kommentarer
Postat av: Sandris

Hoppas du mår bättre? :/ Det är mycket som händer hos dig nu, stackare :( Finns OM du vill prata, de vet du! Puss & Kram

2010-10-19 | 20:37:12
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: