I told you ones..

Hej på er!!

Sitter just nu med en redbull vodka o slurpar på *mums* Väntar på Liniz<3
Vi ska ner till stan en sväng sen är det tänkt :) Mys och umgås med mitt hjärta, blir ju inte allt för ofta för att man typ går "om" varandra.

Idag så va jag o Liniz nere vid havstena sjön o tog kort =)
Ska få dem strax så lägger upp dom i morgon. OM de blev några bra vill säga haha..

Men nu kan få ett smakprov på mej i morses.. OCH IGNORERA MIN TJOCKA MAGE.. tänker inte fixa till den för o se smalare ut som vissa andra *host host*



Mysig höst dag när solen va framme.. Men guuud så kallt de var..
fint vid sjön :D



Nej nu ska jag fixa till mej de sista. Men kvällens utgång och uppdatering kommer i morgon :D
Vem vet kanske en videoblogg oxå ;)
så håll utkik

puusss på er!!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det har jag missat! Trodde du var där nere ju! =)



Åh vad skoj - Hemtex är ju underbart! :D



Pöss

2010-10-17 | 14:23:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: