Kan du hantera sanningen?

Godmorgon...
Fan jag hade ställt kl i morses för att jag INTE skulle sova bort halva dagen.
Men lät den ringa om och om igen.. Kom ju fan inte upp förens 12!!!!

På schemat i dag

- Storstäda ( dammsuga, moppa, damma, diska, lägga ner tvätt som ska tvättas osv. Ni vet ju hur städa går till antar jag hahaha

- Försöka plugga på datan ( inte så lätt när mitt e på engelska) kommer blanda ihop allt. SUCK!!

- Laga middag ( vill göra något nytt och roligt och SJÄLVKLART GOTT! )


ja detta är väl va jag ska fördriva min tid med i dag.

Vaknat 1 gång i natt bara av att jag hade ont och det e ju positivt.. Men värker ju fortfarande, men har ju mina starka värktabletter och dom är GULD just nu!!

Måste ju dock till skolan i morgon. Men får se hur länge jag orkar stanna..Men ska försöka va där hela dagen iallafall..

Har ni något tips på god mat man kan laga ( inte för svårätet då ) ni får tänka på att jag fortfarande bara kan tugga på en sida.

Så ni kan ju fundera på det medans jag städar ;)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: