Lugn dag!

Hello!!

Gud va seeeg jag är.. Vakna 13.30 *häärligt* Men sovit jätte dåligt oxå.
Vaknat typ flera ggr.

I går kväll var jag o lina på Glädje och hade det mys :D Cider och massa tjat *underbart* Va otroligt skönt o komma ut lite bland folk på kvällen.. Mina helger brukar va rätt lugna nu förtiden för att orken liksom inte riktigt finns.
Så att ha en hel dag med mitt hjärta i går var toppen <3
Först fotografering och sen mys på stan *love it*

Idag blir en lugn dag. kroppen e inte riktigt hundra, vet inte om ja börjar bli sjuk eller om det är för att jag sovit så dåligt.
ska snart äta lite smörgås o kolla på tv. Sen måste ja iväg o handla mat så man kan göra middag tills i morgon och även i dag.
Så ser min dag ut. Tråkig va ;)


Här kommer några få kort som blev okey från i går när vi va ute o fota :P

 Njuter lite i solen först!

 Only Me.. :D

 Ett två tre.. Kasta ;)

 Det va svårt o få till en bra bild med löven kan ja säga:D


Ja där har ni några av korten :D

Hoppas ni alla får en bra söndag <3

pusssss


Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh vilka fina bilder :) Var det bra på Glädje förresten? SAKNAR DIG MED SKA DU VETA! Känns ju konstigt att inte träffas varje dag haha :P PUSS GUMMAN

2010-10-17 | 18:46:30
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: