Only girl in the world

Har precis kollat klart på en film på tv.. eller ja det e ju serier typ som beck.
Tycker om dessa.. irene huss. ( något sånt heter den haha )

Ska strax föna mitt hår och krypa ner i sängen o försöka sova.
Får se hur de går, värken blir ju inte direkt mindre..
Tycker de blir värre o värre för varje dag faktiskt..
men känner jag mej inte något bättre i morgon, så ska jag ringa akut och få en tid.. För såhär kan jag inte gå omkring..

Glömde berätta att jag kolla på film i går
Knight and Day..
Det va bra.

Trailer




rihannas låt only girl ( in the world ) är en låt som är rätt skön att lyssna på :D







I fredags glömde jag mina hörlurar till mobilen i data salen på morgonen.. Kom på de när jag stod o vänta på bussen för att åka hem.. JAG BARA FUCK!!!
ringde upp till skolan, men självklart stänger receptionen tidigare på fredagar..
Så får hoppas någon gullig person har hittat dom och lämnat in dom eller att de ligger kvar i data salen
(tvivlar ju på de )
åhhhh.. jag som är SÅÅÅÅ beroende av dessa.
+ att ena delen är mammas för mina hörlurar sprängde jag ( klantig som jag är ) så de e både min sladd och mammas hörlurar..
kuuuul!

jag måste ju nämligen lyssna på musik innan jag ska somna..

Hepps ska inte sitta o trötta ut er..

sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är fruktansvärt med värk i visdomständer =( Hoppas det blir bättre annars är det som du säger att du kanske ha en akut tid =/ Puss puss

2010-10-04 | 11:59:40
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: