oooont...

Godmorgon..
jag vakna för ca 30 min sen..
har ju inte sovit speciellt mycket i natt pga min jääävla visdomstand..
Den har spökat i ca 2-3 år nu, den vill inte riktigt komma upp.. Borde gå till tandläkaren.. Men ekonomin tillåter inte ett tandläkare besök..
så fort de löser sig med csn så kommer jag ringa dom.

Sen fick jag värsta magknip i går till råga på allt.. FY FAN!!
så nej ingen rolig natt!!

I går hade jag hemma mys och de behövdes.. stressen sjönkt ner från 100% till iallafall 20 % *underbart*
Man tar vara på helgen när den kommer :D

I morgon är det ny veckan och sista veckan i skolan innan praktiken börjar :D
Har 2 prov att göra först..
prov nr 2 i smäföretagande på onsdag och prov 2 i data på fredag.
sen är alla kurser vi läst nu på 6 veckor fääärdiga :D
Börjar med nya efter praktiken.

hihi satt o testa lite i ett program i går när jag hade tråkigt..
fint när man kan få in färg på ett svartvitt kort..
tycker ni inte de :P


Ögonen skulle ja gjort lite mer blåa, men orka inte haha..
men gjorde linnet bllått iallafall ;)

uppdaterar kanske sen

puss


sitter och försöker äta nu och de går INTE så bra...
kom ni ihåg tjejer när de va klas för nova och jag fick trycka in bullen och svälja ner med saft??
hahaha...
japps så e det nu med, jag kan knappt öppna munnen och får trycka in maten.. FY FAN!!
inte speciellt skoj.. :(

nu sitter jag o ska tjuvkolla på första avsnittet av desperata hemmafruar ( som egentligen har premiär på tisdag ) men jag kan inte hålla mej hihi...

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Usch stackare:( Hoppas det avtar snart! Syns imorrn :)

2010-10-03 | 14:53:56
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: