Vakterna klagar på drinkar i taket ;)

hejsvejs..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen o börja fixa iordning mej ;)
Har ju lite o fixa för lösögonfransar ska på ( har aldrig gjort de förut så de blir en utmaning) sen ska ävn lösnaglar på haha..

tjejer tar ju tid på sig för o bli klara =)

Har varit på elins esplanad och shoppat lite med mamma.. skulle hitta något o ha på mej ikväll men fanns inget ja vill ha :/
så får rota fram något haha..
vi handla sööötaste bebis kläderna till den nya i familjen.. Åhh hjärtat hoppa över ett slag <3
Vill med ha bebis hihi..
Hoppas ja får träffa dom i morgon, Kristina e kvar på sjukhuset. Hon skulle få blod och lite sånt. Va tydligen inte så bra med henne :( *tänker på dig* <3


detta inhandla jag i dag ;)



Fick äntligen tack i den lila tvålpumpen. Den va slut på hemtex i stan så fanns den på elins..
Passar perfekt till mina lila korgar :P
sen blev de ju lösnaglar. som ja bara ska ha ikväll och en nytt läppglans =)
Ja de va väl de hihi..

Nej nu måste ja sätta fart :D



Haha gammalt kort :D
Men de e vi som ska feeesta i dag =)

Ni hittar fler gamla kort i inlägget under..

Ha en toppen kväll alla..

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag såg dig aldrig igår.. Hade du skoj?

2010-10-31 | 11:49:48
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att hon snart är piggare efter förlossningen! =)



Pössen!!

2010-10-31 | 14:27:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: