Lördag

godmorgon.

ja det har varit morgon för mej länge.
somna 06 i morses, babe va här en stund. Sen så vakna ja 11.00.
5 timmar sömn när man e ledig, wihooo :(

I dag är det lördag och jag har iiinget planerat, dagen kan bli hur som liksom. men just nu ligger ja i soffan o slappar och undrar om man kanske ska äta lite?

Funderar på om jag ska orka göra om min header lite i dag, inget mega drastiskt men fixa till den lite.
Men det är OM jag orkar haha :D

i går va jag bara hemma, den blev så tillslut.
Jag va helt "död" efter veckan på åhléns, huuur mycket som helst att göra och + att man varit sjuk i 5 dagar så har kroppen inte riktigt återhämtat sig till fullo ännu.
Men timmarna går alltid så fort och jag trivs såååå otroligt bra. :)
alla man jobbar man e underbara!!! mycket skratt blir det iallafall =)

Nä så kvällen i går spendera ja med mat, BB på tv och sen en film och sen självklart mys på natten ;)
så gårdagen va lovely, precis vad jag behövde.

I dag va jag lite sugen på utgång, men vet inte riktigt om de blir så, men vi får se hur kvällen visar sig.
Det 'är ju så underbart väder så man blir allt lite sugen ;)

Grym låt :)



nä dax o äta lite, men vi hörs senare och så KANSKE  de kommer upp en ny header så håll utkik ;)

pöss

Kommentarer
Postat av: LillElin

Vad kul att du trivs så bra på praktiken. Hoppas du får va frisk nu oxå! Kram

2011-04-09 | 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: