Måndag

godmorgon.

Hoppas ni sovit gott?
Jag är på åhléns när detta inlägget kommer upp.

Men ville bara önska er en trevlig måndag och hoppas dagen blir toppen.

Btw så hade ja tänk gå in på telenor i veckan för o hämta ut ny mobil ( som ja sagt sen typ december) haha..
men min bror berätta i går att han hade ställt sig i kön för en iphone 5. som kommer i juli.
iallafall till 3. Vet inte hur de är med telenor, så ska kila in på lunchen någon dag och kolla.

de har ju varit mycket snack hit och dit om den ska komma i sommar eller inte.
det e delvis därför jag har väntat med o hämta ut ny mobil.
för hämtar ja ut 4:an nu och så kommer 5:an om några månader kommer de kännas sååå ovärt.
så jag väntar :)

men jag vet ju att de e kö system som gäller för att ALLA vill ha den, så gäller att va snabb nu haha..

vi hörs i kväll

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Näääää jag vill aldrig ha en iPhone, hör bara folk som är missnöjda jue =(

Pöss

2011-04-15 | 19:54:34
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: