orkar inte..

hej på er.

Ja jag e fortfarande sjuk och ja orkar inte..
Va inte influensan iallafall, men har feber, hostar som faaaan. Tror mina lungor sprängs snart.
Ont i halsen o ont i kroppen.
Fan :(

är fortfrande hemma hos mamma o pappa, kommer nog va här hela helgen.
Jag e ju så klen när jag e sjuk ;)

hur e det med er andra :)?

I dag kommer ja mest ligga i soffan o sova känns de som.
men tänkte sitta här vid datorn en lite stund iallafall, mer orkar ja inte.

I går kväll kolla ja o mamma på en film o den sluta sååå dumt och ja störde mej på de sen, faan :)
suttit 2,5 timme i "onödan" o så slutar den så*grr*

Vad ska ni göra denna lördag då?

Ville bara säga hej.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Krya på dig hjärtat! Inte vara sjuker =(

Kram och puss

2011-04-02 | 18:39:24
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: