Brevik

hejsvejs..

Då har man landat i soffan efter en hel dag ute.

Sandra hämta mej i morses och sen styrde vi bilen mot brevik. Hitta en perfekt plats där inga ungdomar var och kunde glo haha..
Dock fick vi någon annan som glodde *äckel* haha.
Vi sola och bada och hade det såå bra.
TACK vännen för i dag, SOM jag behövde detta <3

Dock va ja väl inte så smart, har inte solat på flera veckor, så all färg man hade fått var typ borta och vad gör man då!!!???
JO man kletar in hela kroppen med cocos olja och pressar i solen.
RESULTAT... BRÄND
haha märkte de när ja kom hem till mamma o pappa när ALLA påpeka det.
NU fryser jag och är varm på samma gång..
wihooo!!! :/

Första doppet i år blev i kalla vattet.. 2 GGR till och med.
Bättre sent än aldrig right?

Som sagt va hemma hos mamma o pappa efter vi badat och min moster och mina 3 kusin barn från norge kom i dag och ska stanna 1 vecka.
så va där o myste och käka kvällsmat och så..

Blev lite ändrade planer ang i morgon.
Meningen va att ja skulle till stan, MEN ja skippar de och åker och solar o badar i morgon med,
Hela familjen.
Jag, mamma, brorsan, svägerskan + alla deras 4 barn + min moster och alla 3 barn =)
Vi blir ett gäng =) MYS!!!
Ser ut att bli simsjön, dock gillar ja inte och va där..
jag o brorsan ville till brevik, men blir för de första för långt att åka.. Tar ju ca 1 timma och sen har vi bara en bil så brorsan för köra 2 ggr och då blir de allt för långt.

Vad har ni gjort denna härliga dag då?

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hahaha, man lär sig aldrig! ;)

Hoppas att du inte är lika röd idag :)

Kramis

2011-08-03 | 22:12:34
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandriis

Bästa dagen på mycket länge! <3

2011-08-04 | 09:15:10
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: