Har ju glömt :P

Godmorgon eller godmiddag :P

Hade ställt kl i morses, men tror ni jag kom upp??? ööö NÄ!!
och sen antar ja att de inte bara var jag som blev väckt tidigt i morses av åskan??

I dag blir de lugnt..
Vad ska ni göra då??

Hade ju glömt att ja hade tagit kort i lördags från emelies fest men inte lagt upp dem hihi :)

så här kommer lite bilder!!


söta emelie!! Hon öppnar paket :)


Jag & lina



vi körde charader =) Här är andra laget



Haha ni får se detta klockrena kort igen ;)



haha emelie



Jag!! och självklart va lina tvungen att förstöra hahaha ;)




haha dansa dansa =)



såg ni något roligt i albumet ;)




jag hade några filmer oxå, men de kommer en annan dag :P Uppladdningen på videofy e seg som tusan :P

Nä kanske ska laga lunch snart..

puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Nu ser jag din kommentar. Gött då fick jag iordning på det:)



Ja men visst åskade det imorse? Jag visste inte om jag drömde det eller inte.

Ha det fint kram

2011-08-10 | 14:22:47
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: