I dag

kanske ska skriva ett inlägg oxå, bara lagt upp massa annat i dag haha..

Hej på er!!

Sitter nu och väntar på att mamma ska ringa. Hon är hon en vännina ( el kan man skriva kompis när man e äldre?? haha )
Sen ska vi kila över till elins esplanad och kika lite.
Blir nog ingen shopping för min del för ekar i plånboken haha..

Sen ska ja hem en snabbis, kanske hinner fixa de sista i lägenheten..
ska damma och skura golven. De har ja kvar..
Men får se om ja gör de innan eller efter.. ska bort ett litet tag nämligen ;) My secret!! haha

Tog bort mina fina naglar förut *buhu*  Men måla dom med mitt nya naglack från depend..

Såhär ser det ut ( på ett ungefär) alltid svårt o få till rätt färg via kameran.



ps: Ja jag vet att ja målat mycket utanför, men orkade inte pilla bort de haha!!

Sen så gjorde ja en ljusblå sminkning i dag oxå.. Har typ inte använt ögonskuggor på hela sommaren, så i dag slog ja som sagt till på en blå..
syns kanske inte så mycket men :D

Me today



Hoppas ni får en toppen dag.

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så fin Bella!

2011-08-25 | 20:14:00
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: