Kalas

Godmorgon..

Ställde faktiskt kl i morses på 10.30 men snooza i 20 min innan jag kom upp!!
Somna vid 04 i natt så kan va därför jag behövde snooza I morses haha!!

Måndag i dag och ny vecka.
Jag ska strax göra mej iordning och sen kila till elins esplanad och försöka hitta en present och kanske något till mej själv oxå ;)

Min fina svägerska fyller år i dag. Massa Massa grattis <3 L O V E

så vid 15 tiden ska jag på kalas :D

så mer än det händer inte i dag, men det e tillräckligt hihi..

Vad ska ni göra för skoj?

Nä jag ska fixa iordning mej nu så ja slipper stressa sen, men kommer nog va bort tills senare i kväll så skriver mer då och lägger upp bilder.

puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Skepp o'hoy!

En ny KlurigGåta har smygit igång!

Var med och försök vinna en länkning!

http://tessolsson.webblogg.se/2011/august/klurigagatan-3.html#comment



ARrrggh!

2011-08-15 | 14:36:36
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: