Måndag

hejsvejs..

Har inte orkar uppdatera när jag vakna.
Jag har mest legat på soffan..

Tanken var i dag att ja skulle följa med elin o måla i hennes lägenheten. Men ja somna 5 i morses ( kunde inte sova) och när kl ringde hörde ja den inte och har varken hört att hon ringt o messat.
sorry!!

sen så skulle familjen äta hemma hos mamma. Men vi flytta de tills i morgon istället.
så jag ska passa på och storstäda här hemma.
Än har ja inte börjat.
Men ska göra de direkt nu när jag skrivit klart detta inlägg.

Senare i kväll sen så ska ja hem till lina. Hon är på ikea nu och handlar lite grejer. Så ska hjälpa henne o sätta ihop allt sen =)

Så händer inget speciellt i dag.

Men skriver mer i kväll

puss


Kommentarer
Postat av: Sandriis

Fin så fin!

2011-08-30 | 17:20:08
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: