Måndag

godmorgon..
Gud va skönt med söööömn i natt.
har nämligen sovit typ 7 timmar sammanlagt på 2 dygn. Men konstigt nog va jag inte så trött i går när ja kom hem som ja trodde, så kom inte i säng förens 02.30 haha tokigt :P

Måndag i dag och jag ska inte göra nått. Bara va!! Eller jo jag ska städa, men that´s it :D

Gårdagen då¨:)
Adams dop. Det va såå fint och perfekt allt =)
-I kyrkan va de så fin och adam va duktig, lite små gnällig, men duktig =)
- Lokalen, va sååå fint inrett ( kommer kort snart hihi )
- Maten va god
- Massa gott o fika
- och alla underbara släktigar. Kan ju inte bli så mycket bättre =)

Så istället för och skriva massor så kommer de kort här och även filmer =) så enjoy!!

Såhär såg jag ut dagen till ära :P



I kyrkan, Faddrar till adam blev madde och micke denna gången =) så nu har vi alla syskon varit till alla =) De ska va rättvisst !!




svägerskan och adam <3



LITE av det som stod på bordet :)



Så fint var det :)



Nu ska adam firas och de görs genom att dansa in honom =)




ps: alla videos kommer i ett eget inlägg sen =) För verkar va nått problem med uppladdningen.



svägerskan försöker lära mina norska kusinbarn och min moster att dansa =)



Jag & mitt kusinbarn emma



Jag & mitt kusinbarn Elise



Jag & mitt kusinbarn Celina




På bordet, där ser ni våra cupcakes som ja o svägerskan o barnen gjort =) och min mammas fiiina tårta + massa annat =)



halva familjen =) simon o filip är väl o busar någonstanns hihi



adam ska smaka tårta =)



Brorsan <3



Jag & min älskade mamma <3




adam <3





Jag tog 106 kort och 4 filmer och de går ju förstås inte lägga upp, men en del fick ja med och hoppas ni inte hann bli uttråkade =)

som sagt filmerna kommer senare sen när de funkar, om ni e nyfikna på lite turkdans mm ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Wow! Ser jätte fint ut!!

2011-08-08 | 13:36:42
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: lina

gud vad fint de var... och du var superfin gumman... <3 puuuuss

2011-08-08 | 22:51:03
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: