Onsdag

godmorgon!!

I går kväll när jag la mig så hörde jag ett konstigt ljud. De knaka i väggen o typ hördes som någon drog med naglar.. KUL!!
och det fortsatte.. och fortsatte och fortsatte!!
kl 04 tror jag kl var när jag somna...

Linda skrev möss?? Kan nog mycket möjligen va så!!
hör ljudet även nu!! ÅHHH!!

i dag är det onsdag.. Jag ska hoppa in i duschen strax och sen fixa iordning mig.. Äta lunch och sen kl 13.30 ska jag hämta simon och filip i skolan.
sen så går vi upp till brorsan o svägerskan för mamma har de andra två småttingarna där.

svägerskan ska till sjukhuset några timmar..
så vi ska va barnvakt.

sen hem och dammsuga och moppa golvet ( eller hinner jag de nu kanske?) ähh jag tar det senare :D
sen i kväll kommer en väldigt underbar person hit :D

Vad ska ni göra i dag då?

SKÖÖÖNT att det inte regnar i dag iallafall.. Men va precis ute o rökte och det e ju verkligen inte sommar längre buhuu :(

I går kväll tände ja massa värmeljus och satt under filten. MOGET när det e slutet av augusti :(

Nä tiden går fort här så ska skynda mej lite

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: