saknat mig :P

heeeej..
Ja nu har ja inte bloggat på nästan två dagar.. ILLA!!
Men har verkligen inte haft tid.. skulle slänga iväg ett mobil inlägg men de blev aldrig av haha..

Iallafall så kan ja berätta vad ja haft för mig mig dessa dagar:D

I fredags kväll så va ju jag o lina nere på stan och hade de TOPPEN vi gick runt och käka och hade de mysigt :D

Linas pappa hade gett henne 4.. JA 4 mathäften och räknar man ihop hur många matkuponger de blir så blir den totala summan 16 st!!!
Vi gjorde vårat bästa kan jag medela och vi åt på 5 ställen haha :D

- Friterad banan *ett stort MÅSTE på matfestivalen hihi*
- tacotallrik *smaka inte som de gjort innan*
- älgkebab i pitabröd med dressing och sallad *godaste*
- chilimarinerade köttsticks med persiljeris.. *inte så god*
- friterad cemenbert eller hur fan se stavas , ost alltså :) med hjortronsylt och friterad persilja *god*

så som ni ser fick vi ner en del haha.. Vi var kvar tills de stängde och sen cykla vi hem mätta ocvh belåtna och kvällen kunde inte blivit bättre :D

Lite kort :D

 
MUMS!!!


Lina njuter av bananen hihi :D



haha klockren skylt :D

Tog inga mer denna kvällen, men några blev de haha :D

I går ( lördag )
så jobba ja först på åhléns 12-16.. hade sovit 5 timmar så jag va sååå trött..
När ja sluta kl 16 så mötte ha upp mamma så gick vi och käka lite..

Vi gick till sand för de stod att de skulle ha pitabröd med kyckling och vitlökssås liggandes över en grönsaksbädd,,
För de första så va inte kyckligen riiiktigt färdig.. sen va de inga pitabröd de va ett libabröd.. sen vart fan va grönsaksbädden?? de va lök usch.. som en bädd.. nja det smaka sådär..
Mamma gilla de.
Sen blev de älgkebaben även denna dagen :D

eftersom ja skulle ut så var vi bara där 2 timmar..
Jag hade kollat fel buss, så när vi stod där o vänta så kom ja på att de var lördag.. och då skulle den inte gå förens om 1 timma.. stressad som ja redan var så fick jag o mamma promenixa hem till mig..

kl 19 började ja göra mej iordning och kl 20 var ja klar.. snacka att jag va snabb :D

cykla bort till lina och förfesta *kuuul*
sen blev det boggan faktiskt och jag hade jätte skoj =) En kväll som ja behövde :D
sen drog ja med några killar ( som ja känner haha ) och den enas tjej.. Hem på efterfest.
Där har vi anledningen till att jag e bakis i dag haha..
va hemma vid 7 i morses el nått haha :D
Men GRYMT var de haha!!

Slänger in lite bilder här från gårdagen :D enjoy!!

Här dansar ja loss haha



Mitt snyggoo!!



haha OKEY jag e normal



<3<3



Mina efterfest kompisar haha :D



Jag har såå mycket kort från i går, men blir nog tråkigt o kolla på så många så ja slänger inte up några mer nu haha..

ska göra lite mat nu och sen slappa i soffan resten av dagen..

Skulle fikat med sara och sofia i dag, men fick avboka de.
I veckan tjejer :D

Näe ja skriver kanske mer sen..

Btw, när jag vakna i morses så hade ja tydligen duschat i morses för ja låg raklång tvärts över sängen med handduken runt om mig och sminket kvar..
ILLA!!

ååååå sopa :P

Näe mat var det.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandriis

Jaa, saknat dig! Helgen verkar ha varit toppen :) Puss

2011-08-28 | 20:39:25
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Fanny

Kul att se dig igår!!!

2011-08-28 | 22:17:12
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: D i v a

OH, friterad banan är såååå gott! =) mums.

2011-08-29 | 09:49:17
URL: http://bjorkell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: