samsung galaxy 2

gokväll!!

Seriöst va kallt det är ute och det e inte okey :(

Kom precis hem, varit med lina uppe hos hennes mamma o pappa och tittat på när hon har slipat ett bord ;)
Ja jag hjälpte till LIIITE ;)
Men eftersom vi va ute och jag va verkligen inte klädd efter de så hacka ja nästan tänder :/

Va på stan tidigare i dag, men glömde handla hårspray.. Illa.. Min e helt slut!!
Och innan vi va på stan så va vi faktiskt uppe på gengåvan och de har faktiskt en del fynd där..

Jag köpte denna väskan för 35 KR!! och lappen att de va äkta skinn sitter kvar och den är inte ens använd. Sjukt.



sen när vi va på stan så fick ja ett sms att min mobil fanns att hämta på övermans spelbuktik.. ÅHHH!!
jag som va så arg o skrek i morses när posten hade kommit och ingen avi låg där.
skrev ett argt mess på face att jag skulle in på telenor o skälla ut dom.

Men som tur var hann ja aldrig gå in där innan messet kom ;)



Här inne ligger den hihi, men gick inte ta någon bra bild på den men ni alla vet väl hur den ser ut ;) Right?

Men har lekt lite med den hela kvällen och säger bara Iphone släng dej i väggen ;)
Prova även ta kort och OMG 8 megapixlar kamera och den tar grymma kort *me like*
Nä men jag ääälskar den redan och har inte ens sett 1/4 i hela telefonen :D

Nu blir de lugnt, är vrål hungrig och kl e väldigt mycket, så borde inte äta nu. men kanske en knäcka macka?

I morgon bli de att hjälpa elin =)

puss hej



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh spray, vad bra att du skrev det! Håller på att skriva packningslista och hade glömt skriva upp det! ;)



Snygg väska!! Vet inte hur Samsungen ser ut! ;)



Pöss!

2011-08-16 | 23:48:06
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: