Torsdag

godmorgon..
Blev sent i säng i natt och vakna nu för ca 30 min sen.
vädret är kanon även i dag, men ja ska inte göra något speciellt i dag.
Får se vad den har att erbjuda.

Vad ska ni göra?

faaaan jag vill ha min mobil nu.. Nu har de gått 2 veckor och ja börjar bli riktigt otålig nu.
Säg inte att de ska ta 1 vecka om ni inte vet. Utan säg istället att vi vet inte hur lång tid den kan ta.
Så slipper man sitter här efter 2 veckor o va irriterad!!

Kul att du gilla mitt pyssel sandra :) och bara kul att någon vill härma de man gör :)

Kommer nog sätta upp den ena i köket under dagen och självklart kommer de kort på hur de blev sen =)

sen så ska ja fortsätta att pyssla lite här hemma, bära ner lite i källaren o så.

Men just nu ska ja slappa i soffan en stund =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: