Dåligt

hej hej

JA jag VET att jag har uppdaterat dåligt.. MEN nu när de har varit jul så vill man inte sitta vid datorn utan man vill umgås med sina nära och kära.

Men ska skriva lite kort om julen innan jag hoppar ner i sängen.

Julafton spendera vi hos min svägerskas mamma. Det var jag, mamma, pappa, brorsan, svägerskan, simon, filip, emlila, adam, madde, micke, william, natta..
så vi var ett gäng och de va massa MYS!

Fick massa fina julklappar.. Orkar inte nämna allt jag fick.. Men jag va nöjd :D
Som sagt, julen är till för barnen :)

på juldagen, så va det bara jag, mamma men mamma skulle ha jobbat men blev sjuk så vi umgicks så gott de gick.
sen kom pappa hem, men hann knappt träffa dom för jag skulle iväg hem och på kvällen va det party :D
Hade riktigt skoj :)

På annandagen så fira jag, mamma o pappa julen ordentligt..
Åt god mat.. spela spel osv. UNDERBART!!

I dag har de varit jobb för mej och efter jobbet hann jag även med att kolla in rean.
Jobbar onsdag och torsdag oxå.

Näe så va julen iallafall och det e skönt att den är över, slippa all stress *FY!!*  ;)

Nu måste jag sova..

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Helen

Love u <3

2011-12-28 | 09:46:06
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: