Fredag

Yes då va fredagen snart över..

Har jobbat 09.50-19.05 i dag och när jag kom ut från jobbet så gick de inte någon buss förens om 30
 min och kände att de va absolut inte värt att vänta på den..
så i regn och blåst traska jag hemåt.. Fy fan vad kall & blöt jag var...

Skulle förbi affären oxå..
handla tacos som ja skulle ha till kvällens idol final *mys* DOCK e jag besviken på vem som vann.. Ja gillar inte amanda..
Men sen vet vi alla att det är alltid 2:an de går bäst för hihi.. Hejja robin!!!

Handla några julklappar i dag.. så nu har jag nog 6 st köpta och har väl typ 20 st kvar el nått känns de som haha..
Nä men när ska man hinna och handla när man jobbar hela tiden, luchen hinner man inte på..
så får ta mina lediga dagar som jag har att ta de sista nu.
eller ja några till iallafall..

tänkte jag skulle slå in dom jag har nu. Men sen borde jag egentligen sova för kl är mycket..
Hmm svårt val :P

Hur går de för er med era julklappar??

Nä inget vettigt att skriva

pusss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har inte så mycket julklappar att handla som tur är :)

Pöss

2011-12-12 | 00:51:27
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: