Heat rush

Hejsvejs..

Är ledig i dag och de behövdes efter de monster passet jag gjorde i går haha :)
Men dagen gick otroligt fort och massa kunder så de va bra :D

Jag passa även oxå på att handla när jag hade slutat..

Blev ju parfymen jag prata om att jag skulle köpa och denna blev det :)



Köpte parym boxen istället för då fick man med dusch cream och body lotion oxå för samma pris nästan :) och sen köpte jag även en till julklapp.. Blev bilar spelet till pojkarna =)

allt gick på 320 kr haha :) SOM HITTAT JU :D

Så ska ni handla julklappar så kom in till oss på åhléns tycker jag :)

I dag passa jag på att sova ut ordentligt.. Stängde av ljudet på mobilen och bara sooov :) S K Ö N T!!!

Tanken var att jag skulle åka in till stan i dag o handla de sista julklapparna och även kanske hitta kläder till julafton och juldagen.. MEN som ja känner nu så orkar ja inte de.
Sen så jobbar alla nu när jag faktiskt är ledig och hur kul är det att gå på stan själv liksom :/

Ja jag är ledig på måndag tror jag.. kommer inte ihåg.. Men då ska jag försöka ta de sista..

Har typ 5 st kvar el nått..

Nä nu skriker min mage efter mat..så kanske ska göra lite att äta.

I kväll blir det en lugn kväll..
Jag och lina prata om att göra tacos och kika film :) MYS!

Hörs sen

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh, den luktar sååå gott! Har kikat på att köpa den också :)

Pöss!

2011-12-16 | 22:46:52
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: