Hur gick de!

Oj kl är 01.30 och jag borde sova.. eller ja borde och borde. Börjar ju inte jobba förens 11.30 i morgon så kan allt va uppe en stund till ;)

Skulle kolla på film, men filmen går inte att få hem.. Försökte med några andra, men gick inte heller  S K U M T !!!

I dag så har jag städat som jag skrev att jag skulle göra. Känns så jävla skönt med en städad lägenhet och renbäddad säng.
Håller ni inte med ;)

sen hur gick de hus vetrinären då? Haha jodå..
Vi tog åt både stella o smilla så de fick busa av sig lite innan ALLVARET börja ;)
Jag tog stella först och att ta spruta va ABSOLUT INTE någon skoj grej.
Hon fräste o försökte slingra sig så tillslut sa våran vetrinär att ja fick hålla fast henne..

smilla ( linas katt ) va likadan, hon bet och rev lina..
och vetrinären tyckte de va konstigt för sprutan sätts i nacken o där känner dom inget..
Men dom tyckte nog säkert de bara va obehagligt och så..

Annars så va stella hur fin som helst =) Inga som helst anmärkningar.
Fina ögon och rena öron.
Bra i stoleken osv :)

Ja jag tar hand om henne väl ;)

När vi kom hem fick hon massa gott för hon varit så duktig hihi..

Vi fick även lite "presenter " utav vetrinären.. Ett startkitt för katteunge.. Va massa mat och dl mått och sånt =)
även en fästingtång och en annan påse med mat :)
Gratis gillas haha..

När jag kom hem så börja jag med maten direkt.
skulle ju bjuda pappa på lasange och de gjorde jag =)

den blev lyckad hihi :)

sen har jag bara slappat hela kvällen. Kolla sista avsnittet av grey´s för denna säsongen och jag lipa ju såklart när han dog. Känslig som jag är :P

Ja det va väl dagen i helhet.

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jaaaaa han får ju inte döööööö!!! Jävla skit! =(



Pöss

2011-12-01 | 19:42:00
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: