Lördag

Hej Hej

Fy fasen vilket det är ute *gillar inte* Men bara att gilla läget :P

Vilke natt och vilken morgon..
Somna vid 4 tiden, kunde verkligen inte sova..

strax innan 06 i morses ringer lina för hon skulle lämna av smilla för att hon skulle till ullared.
Jag går upp och öppnar och sen går och lägger mig igen.. Tror ni jag kan somna om?? NÄ!!
låg 1 timma i sängen innan jag gav upp..

Ögonen gick i kors, men la mej på soffan o kika barn program istället haha..
slumra till strax innan kl skulle ringt.

Men både stella och smilla va i full gång o busa så någon direkt sömn blev de ju inte på morgon kvisten.
Så trött som jag var, va det bara att sminka sig och cykla till jobbet..

Stella och smilla busa i handfatet när jag skulle göra mej iordning.. Va rätt LÄTT då haha..




Haft massor att göra på jobbet så dagen har sprungit förbi..
När jag kom hem ville jag bara sova.
Huvudvärk, trött och ont i magen.. Men valde att inte sova, just för att jag skulle lägga mej tidigt..

Här sitter jag nu med ca 2 timmars sömn och kl är 01 på natten.. Jahapp..

Jobbar i morgon och sen på måndag är jag ledig och då blir de stan, måste handla..

Efter jobbet i morgon så kommer elin och hämtar mig, vi ska till sara på lite glögg mys :)
Skulle träffat elin i kväll, men som sagt va inte så pigg när jag kom hem.
Men vi ses ju i morgon :)

Annars har de inte hänt mycket i dag :P

Hoppas ni har haft en bra lördag?

Jo jag har precis kollat på film..

Horrible bosses

Tyckte faktiskt sådär om jag ska va ärlig.. Kanske för att jag e sjukt seg och kanske inte va så bra o se en komedi film då haha..

Har ni sett den?

Trailer



Haha märks att stella och smilla har busat i 3 dagar nu, såhär utslagen som hon varit varje kväll är helt sjukt.. Bara sover och sover..
Lina hämta smilla strax efter 18 i kväll och hon har sovit sen dess.. varit uppe lite o vandrat omkring, men sedan kommit upp o lagt sig i min famn igen haha SÖTNOS!!

Åhh en djävulsk romans är på tv.. Ä L S K A R den filmen, sett den miljoner gånger..
Men känner nog att jag får stänga av och lägga mej ;)

Natti


Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Ja tyckte den filmen var sjukt rolig :) älkar när han sitter och vaktar i bilen och sjunger med i en låt, så jävla fult! haha. Idag ska ja se "Abduction" hoppas den e bra :) men häromdagen såg ja "Contagion" fyy faaaa va seg den va!!! don`t see it!

2011-12-18 | 11:22:57
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men vad mysigt med pissarna som håller en sällskap tycker jag! :D Gos! :)

Pöss!

2011-12-18 | 12:08:30
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

Helt galet söta kisse-missar!!

2011-12-21 | 00:06:19
URL: http://saandraalicious.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: